- مسئوليتپذيری در قبال جامعه با رعايت اصول حرفه ای كاری، اخلاقی و وجدانی
- مسئوليتپذيری در قبال مشتركين كادا با حفظ محرمانگی داده و امنيت اطلاعات آنها و نيز شفافيت و صداقت در ارائه خدمات به آنها
- مسئوليتپذيری در قبال مشتركين كادا با حفظ اصل تناسب تسهيلات كادا با نيازهای آنها و ارايه بهترين راه حل برای سازمان و عمليات آنها
- مسئوليتپذيری در قبال همكاران كادا با توسعه منافع مشترك و ايجاد رابطه برد-برد
- مسئوليتپذيری در قبال كاركنان كادا با ايجاد انگيزش و ارتقای سطح فردی و حرفهای آنها
- مسئوليت پذيری در قبال سهامداران كادا از طريق ايجاد منافع پايدار برای آنها
كادا پيشتاز در ارائه بسترهای مورد نياز براي مديريت كاراتر و موثرتر زنجيره تامين
خصوصی و عمومی مشتركين خود در سطوح ملی و منطقهای به منظور ايجاد ارزش افزوده بيشتر
و سودآوری بالاتر برای آنها با اتكا بر اطلاعات و داده استاندارد كالا و خدمات، دانش
و تجربيات حرفهای و سيستمها و سرويسهای جامع و مطمئن بر پايه اصول ارزشی كادا است.
ماموريت كادا خلق شبكهای مبتنی بر اطلاعات استاندارد كالا و خدمات است كه تسهيلگر،
شفافساز و هماهنگكننده جريانهای اطلاعاتی مختلف ميان كليه عناصر زنجيره تامين شامل
تامينكنندگان، توليدكنندگان، توزيعكنندگان، فروشندگان و مشتريان میباشد.
ماموريت كادا را میتوان در سه محور داده استاندارد، هماهنگی و شفافيت و سرويسهای
B2B خلاصه نمود.
- توسعه و مديريت مراكز داده و بانكهای اطلاعاتی پايه اقلام (Master Data)
- استانداردسازی و مديريت اطلاعات كالا و خدمات در دو سطح درونبنگاهی و فرابنگاهی
- ایجـاد بانك پروفايـل تاميــــنكنندگان شـــامل توليدكنندگان ، واردكنندگان و توزيعكنندگان
- ايجاد زبان مشترك به منظور تعاملB2B در زنجيره تامين
- ايجاد تسلط فنی بر بدنه نياز اقلام صنعت و تسلط فراگير بر بدنه تامين ملی و بينالمللی
- پوشش كامل جريانهای اطلاعاتی ميان عناصر مختلف زنجيره تامين
- توليد كاتالوگ الكترونيكی اقلام و خدمات سازمانها براساس دادههای استاندارد و يكنواخت
- شناسايی پتانسيلهای توليد صنعتی و كارگاهی
- منبعيابی براساس تطبيق ويژگیهای كالا و خدمات فضای نياز و فضای تامين
- امكان تجميع عرضه و تقاضا
- مديريت رابطه ميان توزيعكنندگان و خردهفروشان
- مديريت مجوزهای كيفی اقلام وارداتی و توليدی